mula sayang,pastu rindu skrg benci !

hyeppp . .hari nie dah nak dekat seminggu aku dan dia tak bertegur sapa . .haisss tak penah2 lak die wat cmnie . .ase cm perasaan bersalah tu makin mengunung jeee -,- YA ALLAH tabah la hati hambamu ini beri la pertunjuk dan hidayahnya AMIN . .

Tadi petang cube msg kawan baik die yg bernama A die ckp dah 2 minggu si F nie x call . .Okeyyy xpe abaikan je sO On9 fb dgn harapan die ade . .teetetetetetettttttttttttt! yea dia mmg ade siap like status aku HAPPY hambak hang ! sO usha2 la die kOmen die ckp jumpa kawan baik die si A nie Oke bce yg kat ats tu si A tu ckp dah 2 minngu tak cOl last2 semalam dieOrng jumpa APA CELOP! nampak sgt dieOrng cuba tipu aku . sgt2 kurang hajar ! aku x penah pOn tipu dia tapi die dah pandai tipu aku . .rupanya diam2 berisi yea . .xpe la Org mcnie akn dpt balasan yg setimpal . bkn kt AKHIRAT tapi kat DUNIA pon tuhan da balas dengan mudahnye . sO berhati2 la kamu berdua yea . .ALLAH tu maha MENGETAHUI segalanya !

terasa sampai ke jantung da nie sakit nye mmg kena kaw2 la aku dgn die . makin aku diam makin die wat taik lak ngn aku . .aku sikit pOn xde nk simpan dendam kt dia . .nak setel cari baik tak nak suka sgt main kasarkan . .agak2 la aku nie bukan nya xda HATI dan PERASAAN ! aku bukan ANAK PATUNG la weyhhh aku MANUSIA !
Terserah la pada kO nak wat pe ase mcm dah xde guna nak mengharap kt kO . simpan jer la janji2 ko tu dalam almari ke bawah bantal ke xpon simpan untuk perempuan2 lain Okeyyy aku nie xlayak nak makan janji janji kOsOng kO tuh !! * sambil kening berkerut marahhh sgt2 nieh -___- '

cuba belagak jadi seOrng yg cOol . .duk dpn kipas ngn hujan lebat mmg gler cOol ! ^^ brrrrrrrr !

sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe