sudah BERAKHIR!


hyeeeppp  Oke  hari bOle la rasa tenang cikt sebb semalam 1 hari jgk la NAGIS tak pasl2  je -__- nasibaik my TWINS sedekahkan BAHU die untuk aku bersandar dan mengelap sgl hingus hwehwe ^^ . sebenarnye hati nie dah kOsOng mcm lagu baru NAJWA LATIF tu . "kOsOng,kOsOng' lebih kurng la. dulu ade gak sOme yg amik berat pas aku same amik berat la . nOw die dh xda sebb die dah temui cinta baru die sO die pergi tinggalkan sy tanpa sebarng nOte Pon . .tu yg SEDIH sgt sgt smpai terburai air mta nie . .-_-

tapi hidup tetap diteruskan walupOn die dh tak ade dlam kamus hidup aku nie . .tipuuuuu kalO aku nie bOle lupa kat die sepantas kilat . .tipuuuuuuuu,dustaaaaaaaaaa,! aku xlupa pOn kat die setiap saat,minit,jam aku akn ingat kat die walupOn die tak ingt kat aku , , xpe redha je la kan??  aku kne kuat !!

benda nie aku ase aku dah lalui 3 kali dlm situasi berbeza tapi masalah yg sama . . haisss nasib badan la . .kalO dulu setakat bg msg yg die ngh kuar ngn awek die dan awek die yg reply xpe aku maafkan tapi yang nie siap bls msg siap CALL lg tu yg x tahah tu  . .remuk jantung hati usus aku bila die buat cmtu . .haisss mcm x bOle terima je tapi tak pe la mmg die nak buat sgt kat aku kan . terima ngn tgn terbuka walaupOn xkuat nak smbut.

malas nak sedih lagi .cukup la aku xlarat nak sedih sebb die . .mugkin da xda jOdOh kOt ngn die . .:)

JANGAN BERSEDIH!

sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe