hati memang sentisa bOleh berubah kan?


hyeeppp semua . .hari lalui seperti biasa walaupOn sebenarnya tak kuat tapi aku kena tetap lalui . aku nak cakap pasl HATI bOle x?  sebenarnya hati nie sakit sgt2 dOuble sakit la tapi cume bOle pendam je sebb malas nak besar2kan hal nie sebb nie mmg sOal hati dan perasaan  . .

sebenarnya susah jugakan nak jge hati dan perasaan Org nie ase mcm 1 tanggunjawab yg besar. . waaaaaaa -,-' ase nk ngs je bila kita sebOk jge perasaan Org lain sedangkan Org tu xpenah pOn nk amik tahu sal kite . .sedih x?sedih x? -______________-

hari tu . *bape ari yg lps* aku dh berselisih faham ngn seseorng sebenarnya tu jd punca je- hmmmpp -..-" dan maaf bermaafan pOn tapi die still cmtu gak besar gler dOsa aku kt die . siyes sampai aku dah tak kenal sape die dah,perubahan die sgt2 MENDADAK . dulu kalo aku call kemain laju die angkat tapi sekarg siap bOle CANCEL lagi haissssss *pelikkan? kalO msg pulak ade je die nak balas tapisekrng msg die ESOK baru aku dpt . lagi pelikkn? aku ase dia mcm nak jaOhkan diri dari aku je..tapi nape?die nak berubah pOn bg la taw sebb ape . .tapi die wat cmtu cm tinggalkan beribu2 tandan sOal dlm pala Otak nie. =,,='

nOw aku lebih banyak diamkan diri dari sebelum nie sebb aku ase cm tak gune je nak msg2 die call2 die tapi die still cmtu gak . nampak mcm aku nie yg TERHEGEH2 kat die -,- malu taw tak ! MAK pOn ade ckp kalO Orng x suka kat kita cm2 die buat kt kita time tu kita kena la pandai angkat kaki dan ringan2kan diri untuk merambos dalam hidup die . *betul ckp MAK !

lagi 1 kalO On9 da mO nk tegur aku hmmmp -,- sedih nye tak cye tgk niehh  . . .

tgk ! first lg tu muka die .tapi da x tgur aku pOn ..


tapi die dah janji suruh aku jage die,suruh aku jgn bg sape2 amik die tapi last2 die wat cmnie kat aku . .napeeeeeeeeee ??? ape salah aku .. dah malas ak ckp pasl salah aku lg .. dh mula ase give up jer cume skrg fOkus pas keja je nie . .tak sabar nak keja nak hilangkan segala masalah yg bergelObang dlm Otak niehh . .


pape pOn aku cume mendOakan yg terbaik untuk dia dan aku . .semoga ALLAH jer yg menentukan segalanya amin . .:)




sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe