kecewa la!


hyeeppp . .ari nie ase cm xde mOd sgt2 walaupOn ari nie asyk kuar je tapi tak beri makna apa2 pOn makna sebab semalam punye pasal terasa sampai hari nie . .spOillll ! masih terasa hangit semalam tu masih ad . errrr sebenarnye tak suka tapi terpaksa lalui. . . 

030312 Oke sgt kecewa ngn tarikh tu.kecewa dgn diri sendiri kecewa dgn Org TU  tapi apa kan daya terpaksa hadapi sOrang2 .tak bOle nk salahkan die jugk mungkin die TAK tahu APE2 tapi sekurang2 nye terus terang dan bukan menghukum seseOrang itu terus menerus,tu mmg tidak adil . .-,-' maafkan aku jika aku BERSALAH!

Tah la tak tahu nak kata untuk sekian kali ke bape air mata nie habis untuk dia lagi . .sebenarnye tak nak ngs tak gadO,tak nak majuk takkkkkkkkkkk nakkkkkkkkkkkk sume tu..tapi egO tu tinggi dn mengatasi segalanye maka ia suda terjadi ! spOil lg . . .- kO ingt aku nie nak sgt ke ngs2 sebb kO? aku tak nak taw x..tapi tu la kO tak penah nak tahu pasl aku dan aku jer perlu tahu pasl kO nie makan die ! <--ase nak jer taip msg tulis kat die tapi tak smpai hati sebb aku bkn jenis yg cpt melenting cm api..

Cuma aku harap hubung aku ngn die nie ade kesudahannye . nie bukan mengharap tapi biar la ad hala tuju nye.buat pe kawan lama2 tapii akhirnye bermusuhan ??sekurg2 nya aku tahu die bukan jOdOh aku dan die jgk buka pilihan aku dan aku bukan pililhan die . .siyes ase mcm dah penat nak mengharap sesuatu yg tak pasti dan mmg tak akn jadi pasti sebb mcm2 benda dh lalui tu yg buat aku serik !serik ! dan serik.....

Ape2 aku harap kO bahagia la dgn sape kau pilih dgn sape kO nak dgn sape kO kawin walaupOn tak RELA tapi aku kne RELA !SUSAH NYEEEEEEEEEEEE! dah mals nak taip lagi nak tidO sebb semalam x cukup tidO sebb ngs byk dari tidO ! byeeeeeee !

sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe