dia yag aku knl . . :)



hyeppp .. mesti tertnye2 sape dlm pic nie kan . .Oke biar la rahsiaaaa !

die la yang aku knl hampir 2 tahun . knl dlm FB je tapi bukn semua tu bOle di percayaikan? tapi aku percaya dia ! dalam perkenalan mesti byk manis dan pahit kan. . tapi dgn die byk pahit dari maniss * xnak tnye ke hewhwe! aku knl die pOn bukan mcm kOrng meet him everyday . .but nOt me... *speking nOh !
aku knl die 2 tahun tapi sekali je aku jumpa die . .kuang2 kOrng cye x? msti x kn *up tO yOu ! kOz die di kawal ketat Ole  EX gf die dulu. . mmg kite Org nak meet tapi tu la aku bkn caye syg ngn Org dlm2 FB tu . .semua nipu jeee . tapi bila da lama knl tak semua cmtu . him gOod bOys . .baik Org nye tapi manje sgt hati die mcm perempuan bila sdg bercinta . . die nie sgt2 setia Org nye smpai kne kOngkOng EX GF die la kan . .teruk2. . selama kiteorg knl byk dugaan yg dtg . .tapi berjaya ditepis2kan. .^^ xmO cite byk2 bukan best pOn .. hahahaha 

agaknye aku nie kne jumpa die setahun sekali pe..tahun lepas sekali tahun nie entah la x jumpa2 lg . .bz memanjang kOt . . xpe la 1 ari niti kite jumpa jgk kan . tapi tak tahu bila just wait and see :)
sabar tu penting dan setiap ape kite lakukan dgn sabar kita akn dpat hasillnye . :)

sy harap awk pOn bersabar nyerrrr :)


sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe