semak !


hyeppp korng sihat? harap2 sihat la yea .. Hari nie rasa mcm mOd dOwn sgt .. hati nie ase sakit nak mampus . .tapi tak de sape yg paham . . -,- *berat nye masalah aku nieh . . 

Bila aku sayangkan sesorng tuh mesti tak kekal lame.npe yea? aku sendiri tak paham. bila aku setia mesti  Org x setia dgn aku tu lg aku tak paham....! bukan ke dlm perhubungan SETIA tu penting tapi kenapa sesetengan org angap setia tu x wujud dlm perhubungan.ape sebenarnya yg perlu ade dlm hubungan . .*kOmpuis aku la*

sekarng malas nk pk pasl CINTA bagai nie wat semak pala aku jer . .org kata kalO lari jao2 pOn dah de jOdOh ngn die x kemana pOn kan. . sO aku tgu la jOdOh tu dtg bergOlek2 ke berguling2 ke hahahhahaha 

Okeeeyyy byeeeeeeee !

sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe