update setelah beberapa bulan terbengkalai !


hyeeeppppp kamO *sambil lambai2 tangan  ! 

terbiat kOt .!!! okeyyy abaikan :)) huhhhhh, shuhhhhhhh puhhhhhhh *lama x update dah bersawang dah nieeee !
Oke last update bula 3 ,bulan 4 xde update langsung miss 1 bulan je pOn . . waaaaa banyak stOry kOt x muat nak tulis dalam nie . main skip2 je lahhh ! Okeeeee cmne nak mula niehhh -,-'

wOkeyy , first nak cite aku dah buang kisah2 en F tuh waOahh xmO cita sal die benci sat nie -,-' *sambil wat muka ! hahahah nie la janta paling x guna aku jumpa siyes perangai cm ape tah  . susah cari senang buang mcm sampah  . .grrrrr geram nieh pasnie  SAMPAH  nie akn di buang terus dah jangan nk kutip2 lagi ! paham en f ??? *angguk2 paham . .. -..-




 next stOryyy - entah macam mana Org dulu aku benci dtg balik kat aku?? ape nieeee?? dulu bukan main kau  pOn benci  aku tahap babun siap blOck2 aku tapi sekarang?? pe celOp?? kau kenapa yea byk dosa eh ngn aku sbb tu kau cari aku balik kan tak pOn kau sayang aku lagi kan ?? hahahaha whatever lah ! mmg sayang aku x pnh hilang pOn pada kau ! x penah Okeyy but Over it's Over la sayang  . pape pOn kau tetap dalam ANGANKU :)  heeeee :P kejammmmmmmm !



encik akmal asyraf i lOve  u la hikhik !

 krikkk. . krikkkk




yang nie paling best !! 13 APRIL 2012  my BESTDAY and BIG DAY ! happy birthday TWINS ! wish untuk diri sendiri la walaupOn dh lepas tapi tetap dlm ingtan  . .terima kasih abh,mak,abg,kakak ku sekalian yang meraikan bestday girl yg dh tua nie . . heeeeee :) best sgt dpt mkn besar 1 family kt mp stembot ipOh waaaaahhh makn sampai keyg2 ketat2 perut niehh . .  pastu dpat adiah cOmel2 lagi tu . yg paling berharga adalh wish2 besday kat FB . sgt2 terharu even x ramai yg wish tapi bila dpt wish tu terharu sgt2 . .heeee muaaaahhhh <3 syg kOrang lebih2 taw !!


tadaaaaaaa ! makn besar tuh ! 


nie hadiah dari yang tersayang mekasihhhhhh !

  
frOm my sister rine ang die punye asben !
*gelang kaki yg x muat hahahahah

special thing frOm my dad !
terima kasih abOh comey sgt kaler pink yewww !


heeeee tu je la kOt Okeyy bhaiiii :)) *lambai2 tangan lagi -..- V


sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe