senyum dalam luka


hyee awak . . :) * lambai lambai tangan V

hari nie aku ase tersakit hati . . waaaa aku kena tipu untuk sekian kali nya . .err nasib badan la kann-,-. . nape la MALANG sgt nasib aku nie . macammacam BALA lak datang - YA ALLAH apa dOsa hamba mu ini :(
baru 2 bulan berbaik semula dah ade penganti rupa nya . . sO selama nie aku dimadukan laaa . ishhh kuarang ajarkan . .kOt yea pOn nak madukan aku pOn bg la taw . nie tak   . aku yg pg siasat sendiri.. dah la madu aku nie dak sekOlah ... mak aii teste kau mmg yg budak2 mentah ke? budak2 yang sekOlah lagi?? kesian nyeee  . 

aku kenal kau bukan sekejap okeyy?? dari sekOlah  . dari SEKOLAH ! kau janji itu ini itu ini ape benda tah! nie la aku dapat?? Okeyy gOod bOy lah *macam haremmmmm !! kau curang ngn aku kan?? nie la aku dapat . issssshhh kalO kena kat popuan lain mmg kau dh kene FUCK abis2 nie. . tapi aku wat relex je . sebb aku dah MASAK sgt ngn PERANGAI kau !!

kau mmg dh Over kan ngn aku . patOt la senyap je upenye dah ade yg baru  . hebat kau . .!! taniah la kau tipu aku lg sekali . kau tikam2 aku ngan janji2 manis kau tuh . ishhh nsb baik la aku nie x trgOda ngn kata2 manis mu *hmmpp ade cikt je tergOda bengOng! terkilan JANJI kau tu xdi tunaikan dgn betul .sebb masih ada niat jahat tu ..  damn!

gOod bye cinta welcOme sengsara ahahah bOle ke cmtuh . ~~ heee xnak xnak . xde cinta pOn xpe aku bahagia jeeee life must gO On without lOve . muehehehee anti lOve . * bOoooo tipu tipu tipu  -,-





sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe