hati ke hati ke jantung . ke perut !


haii awk awk semua . . . (",) v

bOsan nyee . .kOrang bOsan x . mesti bOsan jgk kn. .kn. . -,-' ade cucu pOn xley nk gOdek2 lg sbb kecit sgt . xpandai main lg . .mata pOn x buka lg .haisshhh lambat betul la nk buka mata . .*excited lebey* Oke abaikan pe yg aku merepek nie . .

sebenarnye hati nie sedang dirundung masalah yg x la beban mane pOn aku je yg gatai cari masalah*padan muka* sakitkan bila bicara sOal hati nie . haissshh kenapa la hati nie sensetif sgt yea . .PELIKKAN -,-'

sebenarnye cube try test untuk menerima seseOrng seadenye . tapi xmO tergesak2 sgt mungkin dan sengaje belagak jual mahal . .*amekau* sebab die pOn ade cakap "kite KAWAN je" sO xberani nk letak harapan yg tinggi mcm gunung pd seseOrng . xpasal2 aku jgk yg sakit . . nie pOn dh terase sipi2 je . . sejak aku gadO ngn die pasal kes FB nieh . die suke wat aku sakit hati . tapi sabar je la . .antara perangai yg die buat tu . .*mai nk bgtaw kite share2 yea . .

~die asyik ckp psal pOpuan je . . asyik bagi aku CEMBURU je . .ngada2 betul pastu asyik minta knl ngn pOpuan nie ngn pOpuan tu sO CEMBURU lg .. pastu tertiba ckp nk KAWIN. . lg la aku sakit hati . . xtaw la ape sebb ,punca die wat semua tu . saje ke sngaje ke suke suke . entah die punye sukee laaa *tapi sebOk amik taw jgkkk*

xpe la sabar la selagi aku bOle bersabr . . xpe la nie ujian je kOt . insyallah pandai la pujuk hati nie . malas nk pikir panjg2 nti smpai tahun depan pOn x abiss . . kihkih . .

Okelaahhhh nite yOu all .. tido dlm hujan mmg serOnOk smbil perut bunyik krioookkk kriOoookk . .-,- sekian !

sekian TERIMA KASIH..muaaahhhh !

No comments:

Post a Comment

-assalamulaikum
-sila tinggal kOmen anda di sini :)
satu jadi la . . hehe